רה"מ לשעבר, נפתלי בנט: "אסור שהיום יהפוך לפוליטיקה"

    מערכת האתר 3 Comment on רה"מ לשעבר, נפתלי בנט: "אסור שהיום יהפוך לפוליטיקה"

    ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' בקול חי: "אסור שיום הזיכרון יהפוך לפוליטיקה. בבתי הקברות קבורים אנשי שמאל, ימין, דתיים, חרדים וחילוניים, תומכי הרפורמה ומתנגדיה בשנים האחרונות חלה התקרבות בין הציבור החרדי ליום הזיכרון. אבל אני מכבד את שיקול הדעת של השרים, לפי כבוד המשפחות השכולות"

    צילום: לע"מ
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אסור שיום הזיכרון יהפוך לפוליטיקה. בבתי הקברות קבורים אנשי שמאל, ימין, דתיים, חרדים וחילוניים, תומכי הרפורמה ומתנגדיה"

    "חייבים שהיום המיוחד הזה יחזור להיות זיכרון לאלו שבזכותם אנחנו כאן. אם נסתכל על ההיסטוריה, מדינת ישראל היא הבית השלישי. בבית ראשון ושני שרדנו כמדינה ריבונית ומאוחדת כ-70 80 שנה. בבית ראשון התפצלו, גם בית שני. צריך להיזהר מזה"

    "בשנים האחרונות חלה התקרבות בין הציבור החרדי ליום הזיכרון. אני זוכר שהשר יעקב ליצמן בא לבתי הקברות, ואני מכבד את שיקול הדעת של השרים, לפי כבוד המשפחות השכולות"

    "אני מעריץ את המשפחות השכולות. חבריי הטובים, נפלו מהציונות הדתית, מהפריפריה ומהשמאל, נפלו כדי שנוכל לחיות בביטחון בין אויבים נוראים. אני מתיימר לדבר בשמם ולומר 'תשמרו על המדינה שלנו, אל תחריבו את הבית בשנאת חינם"

    "גם דעותיי האישיות לעיתים שנויות במחלוקת. אבל אני אוהב את העם, שלנו גם אלו שכועסים עלי ולפעמים בצדק. הם העם שלי".

    האזינו



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בנט נשמע מתגעגע, מה הוא רוצה עוד חמישים מיליון?

    2. 1

      כואב לי הלב לראות שהבמה החשובה של קול חי נותנת במה לאיש השפל הנוכל והגנב הזה, מי שלחם בנו הציבור החרדי משך למעלה משנה לא אמור לקבל שום במה אצלנו, לא רוצים לזכור אותו בכלל